نشونه ی زایمانه عزیزم خواهر شوهر منم دو روز قبل زایمانش تهوع و دلپیچه داشت
اگه دلویچه میگیره ول میکنه حتما برو بیمارستان
منم تهوع گرفتم حال معدم خرابه،ولی دل پیچه ندارم
منم همیجوریم🫤🫤
منم خیلی حالت تهوع دارم و اشتهام کم شده
منم دارم امروز پرسیدم از دکتر گفت نشانه زلبمانه
نشانه زایمانه...البته من اینطور شنیدم
سلام بله طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.