دل پیچه و گاهی تهوع طبیعی توی این هفته؟

۷ پاسخ

نشونه ی زایمانه عزیزم خواهر شوهر منم دو روز قبل زایمانش تهوع و دلپیچه داشت
اگه دلویچه میگیره ول میکنه حتما برو بیمارستان

منم تهوع گرفتم حال معدم خرابه،ولی دل پیچه ندارم

منم همیجوریم🫤🫤

منم خیلی حالت تهوع دارم و اشتهام کم شده

منم دارم امروز پرسیدم از دکتر گفت نشانه زلبمانه

نشانه زایمانه...البته من اینطور شنیدم

سلام بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری