واکسن ۱۸ماهگی سخت ترینه
شب دوم و درحال پاشویه

۱۰ پاسخ

میشه نزد؟ این همه درد بکشه که چی بشه

عزیزم بهمون بگو چکار کنیم ، چجوری پاشویه میکنی؟

یاخدا

وای عاره
مهراد تب اصلا نکرد ولی دو روز پاشو تکون میداد درد میکرد

من به دخترم نزدم

منم امشب باید تا صبح مراقب باشم
شیاف براش گذاشتم اونم بعد از نیم ساعت تاثیر میزاره

یاحسین من فردا میخوام بزنم 🥲

وای دختر من ۶ ماهی خیلی سخت بود یراش
امیدوارم این راحت باشه

عزیزم ان شا الله به سلامتی می گذره، دختر منم ۲ شب تب کرد

واسه پسر من 4 ماهگی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان یارسا مامان یارسا ۲ سالگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی