سلامی از واکسن سخت ۱۸ماهگی با تاخییر🥲💔😭

۳ پاسخ

منم امروز زدم با دوماه تخیر اخه بچم همش مریض بود

سلام عزیزم همدلیم منم امروز زدم واکسنشو

نگران نباش عزیزم سخت نیست گلم

سوال های مرتبط

مامان داریان مامان داریان ۲ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی