سردرد تو هفته من دلیلش چیه؟ بقیه هم اینجوری میشن؟

۵ پاسخ

منم از وقتی ک فهمیدم ۵ خفته بودم همش سردرد میشم جزو علائممه

وای من دارم میمیرم بعضی اوقات از سرد درد😑

پسر داری کسایی ک پسر دارن سر درد میگیرن
عمه منم با من حاملش من اصلا نداشتم ولی عمم خیلی شدید داشت گفتم بچت پسر درست بود منم دختر دارم

والا مال منم بعضی وقتا درد میکرد بهداشت گفت سر درد داشتی برو دکتر رفتم گف هنو زوده برا این چیزا از اوایل سر درد داسته باشی خطر ناک نیس نمیدونم

طبیعیه منم اون هفته ها خیلی داشتم ، الان رفع شده خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی