۶ پاسخ

دختر منم همین بود هیچوقت به نور واکنش نمیداد اشکال ندارع نترس

نی نی من سرش پایینه سفالیکه . پایین نور گرفتم یهو شروع کردن تکون خوردن ترسیدم خودم از واکنشش

من فقط وقتی نور افتاب میفته رو شکمم واکنش میده،با نور گوشی اینا انگار نه انگار

مال من نیز همینطوره🤣به کتفشه بچم

هنوز زود عزیزم

مال منم 🥲

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی