۴ پاسخ

من ادویه یا رب تو غذا باشه رفلاکسش تشدید میشه

دکتر پسرم به من گفت فقط ترشی و صیفی جات نخور چون طعم شیر رو عوض میکنه بچه رفلاکس میگیره با گفت سیر نخور شیرت طعم میگیره

بدترینش گوجه ی خامه
چیزایی که معده ی خودتو اسیدی می‌کنه قطعا شیرت رو هم اسیدی تر می‌کنه. من فعلا غذا شروع نکردم دراون مورد چیزی نمیدونم

من ن گوجه میخورم ن تخم مرغ میگن بدتر میشه با چیزای نفخ دار عزیزم با پرتغال 😅

سوال های مرتبط

مامان السا🍓 مامان السا🍓 ۱۱ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱ سالگی
مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🍓🍓 مامان توت فرنگی ها🍓🍓 ۱۶ ماهگی