۱۱ پاسخ

آلرژی زا هست پرتقال

من تو ۶ ماهگی یه بار به خواهرم دادم اینقدر مریض شده بود نمیدونستیم از چیه دکتر گفت یه چیزی دادین مثل پرتقال و اینا که گوارشش به هم ریخته

بچم ۳ ماه هست مدفوع ش سبزه اشکال نداره

پرتقال رو باید از ۸ ماهگی به بعد بدی ولی یبار اشکالی نداره چرا چون دیگه نمیشه کاریش کرد به خودت استرس نده انشالله که چیزیش نمیشه

نباید بدی آلرژی زاست

آره نده پسر من حساسیت نشون داد شدید دونه قرمز زد همه جتش

عالیه.
دیگ نده مرکبات زیذ یکسال ممنوعه

سوال دارم

کسی هست

خیلی اشکال داره اسید پرتقال ب سدت زیاد و برای بچه اصلا خوب نیس.میگن ابم ندین ب بچه بعد پرتقال😒

دیگه نده.

سوال های مرتبط