۹ پاسخ

دخترم8اسفنده هنوز نمیدونم چیکار کنم.. خواستم بیرون خودم ببرمش عکس بندازم با کیک ولی برام سخته جابجایی کیک و اینا و اینکه سرده هوا..حالا شاید یه عکس اتلیه گرفتم و یه مهمونی خانوادگی

دیروز رفتیم آتلیه عکسش رو گرفتیم
احتمالا خونه ی مادرشوهرم براش تولد بگیریم...
اصلا نمیخواستم تولد بگیرما خودش یک ماهه داره میگه تولدمه تور بپوشم اهنگ بزاریم برقصیم خیلی ذوق داره

28 اذرتولدش بوده فقط براش کیک گرفتم انشالله سال دیگه مفصل میگیرم

روز تولد پسرم برف میمود، کادو فقط گرفتم با کلی خوراکی و شیرینی براش

دوس دارم ببرمش آتلیه بعدشم 3تایی خونه جشن بگیریم
اصلا حوصله شلوغی ندارم
ولی اطرافیان همش میگن تولد کیانا کی هس ما بیایم😐😐😐😏😏😏😏🤕🤦‍♀️

من دوسال اولو تولد گرفتم کوچک فقط عموهاش و پدربزرگ و مادر بزرگ ها و ۳سالگیش چون دخترم تازه بدنیا اومده بود سخت بود نگرفتم ی کوچک گرفتم(۳نفره) همیشه اتلیه میبرم ولی تو این گرونی بنظرم آتلیه بهترین گزینس با ی تولد کوچک خانودگی خودتون بهترین هدیه هاروهم میتونی بگیری بجای خرج اضافه

دو روز پیش یه تولد کوچیک براش گرفتیم
خیلی هم خوشحال شد

تولد میگیرم حتما حالا چه سه نفره چه بزرگ اونو بعدعید تصمیم میگیریم

فعلا تصمیم نگرفتم خودم تو فکر اینم ک براش یه تولد کوچیک بگیرم ولی شوهرم میگه بریم مسافرت موقع تولدش فعلا موندم

سوال های مرتبط