۶ پاسخ

بله من میدم دوسداره میخوزه.میگن گرمه خوبه واس بچه

آره من میدم ،فقط خیلی کوچولوعن😅 من چهار پنج تا میشکنم ، وگرنه یکی دوتا خیلی کمه

ن من نمیدم چون دخترم اصلا میونش با تخم مرغ نیس

بله من خیلی وقته میدم

بله عزیزم من میدم دکتر دخترم میگفت از تخم مرغ بهتره

من قبلا زیاد میدادم دوسداشت
چند وقته نمیدم😅

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو مامان خانوم کوچولو ۲ سالگی