واسه زایمان طبیعی توساک خودمون چیابزاریم؟؟

۴ پاسخ

اینارو یکی از مادرا ک زایمان کرده بود گفت من عکس گرفتم ازش.

تصویر

فقط همینا یادمه

بخدا من یادم نمیاد چیبردم😂

بنام خدا پستونک قنداغ دو دست لباس نینی پتو دور پیج یه پارچه نخی بزرگ مثل پارچه قنداغ روسری برا نینی
مایبیبی کرم ان ان

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد