۵ پاسخ

بخاطر بی حالیه خودته آروم شده منم چند روز پیش یکم بیحال بودم بچم اونروز اصلا تکون نخورد اما فرداش که حالم بهتر بود انرژی داشتم تکون می‌خورد

کم کم تکون هاش زیاد میشه نگران نباش یه روزایی کمه یه روزایی زیاد

من ماه های اولم همیشه زیر دلم گرفتگی داشت اونروزایی که سرما خوردم اصلا هیچی از گرفتکی حس نمیکردم بعد که خوب شدم گرفتکیه رو حس کردم...الان شما هم فک کنم همونجوری بیحالی برای همون باز میتونی از دکترت بپرسی

تو این هفتها طبیعیه عزیزم بیشتر وقتا خوابن بعدش کوچیکن زیاد تکوناشو حس نمیکنی برای منم همچین اتفاقی میوفتاد حتی تو ۲۶هفته ولی دکترم میگه از ۲۸ هفته ب بعد باید مهم باشه
نگران نباش عزیزم

احتمال داره جون خودت بی حالی

سوال های مرتبط

مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری