سلام خانوما توهفته من بچه چرا تکون نمیخوره زیاد

۳ پاسخ

منم حس نمیکنم همش نگرانم خدایی نکرده چیزی نشده باشه

منم زیاد حس نمیکنم.

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۱۰ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیرا 💗👸 مامان هیرا 💗👸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی