۴ پاسخ

وقتی بهانه های الکی میاره یعنی حوصلش سر رفته
ی سر ببرش بیرون ی خورده قدم یا پارکی ، بهتر میشه
وقتی لحبازی میکنه مثلا وقتی تی وی میبنه و میره جلو بجای اینکه بگی بیا عقب ، اول بگو دخترم زیاد جلو نرفتی؟ تکه همونحا موند بگو خب برو نزدیکتر تا چشمات اوخ بسن برو برو جلوتر
و اون که لح میکنه و برعکس عمل میکنه میاد عقب
من اینجوری باهاش کنار امدمو موفق شدم 🤗

پسرای من خیلی لجبازن و بهونه میر
الکی اذیت میکنن
خیلی عصبیم‌میکنن
کم اوردم دیگه دست تنها بردیم

وای عین دختر من
فک کنم تقاضای سنشونه دو سه روزه ب شدت عصبی شده نمی‌دونم دیگه چیکار کنم

نمیدونم که آروم میشه

سوال های مرتبط