میخوام برم سونو واژینال برام دعاکنید 🥺🤲

۶ پاسخ

اگر رفتی همه چیز خوب بود خبر بده منم دلم میخاد برم اما میترسم زود باشه استرس بگیرم

من ۲بار سونو واژینال انجام دادم
خیلی از شکمی واضح تره

اصلا نترس هیچی نیست اصلا متوجه نمیشی خیلی بهتر از سونو شکمی هست دقیق تره
منم استرس داشتم میگفتن خطر داره انجام نده بعداً خونریزی می‌گیری اما هیچی نداشت خودم باور نمیشد آنقدر آسون بدون دردهست نه خونریزی داشتم و نه درد

برو عزیزم ایشالا ک با خبرای خوب برگردی❤️😘

زود داری میری عزیزم باید هشت هفته بری

بروچیزی نیست ک من دوبار انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
آوا
مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه آوا مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه قصد بارداری
مامان هانا🧸🎀 مامان هانا🧸🎀 ۱ ماهگی