خانما من فردا میخوام برم سونو برام دعاکنید😍🙂🥲

۷ پاسخ

انشالله که قلبش به سلامت تشکیل شده عزیزم

ایجانم ایشالا که همه چی عالیه خیالت راحت😍

منم فردا باید برم سونو قلب لطفا برام دعاکنید

ان شاءالله سالمه😍😍🤲

انشاالله ک همه چیز خوبه عزیزم

انشاالله ک همچی خوبه و صدا ناز قلبشو میشنوی

انشالله که همچی خوبه عزیزم استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری