خانما فردا میخوام برم برای سونو قلب برام دعا کنین

۹ پاسخ

ایشالا که خوبه همه چی عزیزم🙂🤍

انشالله صدای قلبش رو بشنوی و خیالت راحت بشه برامنم دعا کن

انشالله میری صدای قلبشو میشنوی

الکی به خودت استرس وارد نکن

فردا چندهفته میشید؟
منم پسفردا باید برم میشم ۶ هفته و ۶ روز

نگران نباش میشنوی انشالا

انشا الله میای خبر میدی صدای قلب قشنگشو شنیدی

چشم انشاالله صدای نازنین قلبشو ب حق جدم میشنوی😍

ان شالله همه چیز خوبه منم اخر هفته میرم واسم دعا کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری