خانما شما هم صبا از گشنگی بیدار میشید؟

۶ پاسخ

عزیزم‌من سرشب،نصف شب،صبح
هرتایمی ک بگی از گرسنگی بیدار میشم حتی اگه قبلش چیزی خورده باشم🥲

اره منم اونجوری میشدم ولی یکی دوروز مقاومت کردم پانشدم چیزی بخورم خداروشکر از سرم افتاد 😁😁

من امرور اینجور شدم

اگه خیلی گرسنگی بهت فشار میاره قبل خواب یچیزی بخور اگر اضافه وزن نداری

نهه چون شاغلیم مجبوری بیدار میشیم😂

من بعضی روزا اره
یجور ضعف میکنم انگار دارم از گشنگی میمیرم

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری