مامان آینده شما از کدوم نگور هستن. نگور چابهار!؟
درخواست میدی گلم اکانت قبلیم مسدود شده
عزيزم طبق سونو تنبلي تخمدان داري
ولي پلي كيست نيست با اصلاح سبك و مصرف دارو بهتر ميشي عزيزم
افرین
افرین عزیزم.خدا رو شکر ۴ ستون بدنت سالمه برو کیییییف کن.
انشالله یه خبرای خوبیم میشه😅
تا دو سه هفته دیگه هم نه دکتر برو نه ازمایشگاه...هیچ...
همش بگو هر چه پیش اید خوش اید😍.
انشالله خبرای خوبی اذت بشنویم🥳🥳🥳🥳🥳
صبر کن دختر.تو واقعا فکر میکنی دکترا خدان؟
برو یه چند روز به زندگی عادیت برس
مشکوکی.تست بده
تنبلی داری...چند روز تآخیر داری؟
تاخیر داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.