علت اینکه تو اقدام کیست میاریم برای چیه؟؟؟

۲ پاسخ

استرس خیلی تاثیر میزاره

دارو ها هرمونی تحریک و بزرگ کردن تخمک بیش از حد بزرگ میشن کارایی ندارن کیست میشن

سوال های مرتبط

مامان فندوق كوچولو مامان فندوق كوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته یازدهم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری