۴ پاسخ

منم چندشاله سه روزه ام..بهتر...خونریزی کمتر کمخونی هم نمیگریم.ب نکته مثبتش فک کن😅😅

منم سه ماهه اقدامم این سیکل آخرم اینجوری شدم فقط دو روز بود همیشه ۵ روز بوده

هفت روز

قبلا چن روزع بودی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق كوچولو مامان فندوق كوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
فندوق💙 فندوق💙 قصد بارداری