فردا ظهرش مرخصی
چیز خاصی تو ساک نداره همه چی با خودت ببر
ی ۲۴ ساعت نگه میدارن
یه دمپایی- ژیلت- لیوان- پتو مسافرتی- شامپو کوچیک- فک کنم یه دست لباس بیمارستانی برا خودت
صبح سزارین کنی فردا صبحش مرخص میشی
فرداظهرش مرخصی
همه چی برا خودت بچه ببر یه دست لباس بیمارستانی به خودت میدن یکی بچه
پوشک برا خودت و بچه و لباس برا ترخیص ببر
و مرخص شدنتم اگه سزارینی بسته گی داره اگه بعد از اولین غذا که بهت میدن روده هات کار کردن مرخصت میکنن ولی خودشون شربت و قرص میدن رودهات کارمیکنن خودتم کمپوت ببر بخور که زودتر بشه اذیت نشی نسکافه هم ببر بعد عمل اجازه دادن بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.