من امروز ازمایشش بدون بیمه ۱۸۰۰
سنو دو تومن
والا چه قیمتا خوبه شهرستان...
تهران ۵ تومن فقط سونو....
سونو ۲۸۰۰ آزمایش ۱۷۰۰
والا من برا فردا نوبت دارم هرچندم قبل سال تحویل نوبت گرفتم و به قیمت قبل بود سونو گفت ۲ تومن الان گفت قیمت ها افزایش داشته .ولی ازمایش و نمیدونم فردا میرم به امیدخدا
چرا تهران گفتی ۵ سونو رو 😐
من سونو 800دادم آزمایش 1080
سنو ۱۳۰۰
ازمایش ۱۲۰۰
سونو ۱۰۰۰ ازمایش ۱۰۸۰
سونو۱۴۰۰
ازمایش۱۱۰۰
برگردم عقب هیچوقت ازمایششوانجامنمیدادم مستقیمسلفری
من با بیمه سونو ۸۰۰ شد آزمایش ۱۱۰۰
آزاد آزمایش ۱۱۰۰ بود و سونو ۱۰۰۰ تومن
سنو ۱۴۰۰ شد
ازمایشش ۱۱۰۰
روهم ۲۵۰۰ ازاد
من۷۰۰سونو دادم۱۲۰۰هم آزمایش
سونو ۱۵۰۰ آزمایش ۱۱۰۰ هر جا قیمت ها فرق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.