سلام سونو انتی واجبه؟ اخه هزینش خیلیه

۱۸ پاسخ

من رفتم درمانگاه 1 تومن سونو شد یه میلیون و صد هم ازمایش

کدرهگیری میدن زیاد نمیشه من سونو350شد ازمایشم 1میلیون

اره خیلی واجبه حتما برو

منم مجبور شدم انتی رو همونجا برم ازاد بود حدود ۲ ت اما ازمایش خون ۱۱۰۰ بود که دیگه ازمایش و رفتم جای دیگه ک با بیمه باشه شد ۳۰۰ و خورده

میتونی جایی بری که بیمه داشته باشن

خب تازه اول خرج بچس سونو انومالی هست آزمایشا و…

من با بیمه شد ۱/۲۰۰ ؛ ازمایشش ازاد ۱/۱۱۳

من ازمایش نرفتم

واجبه حتما برو
از منم دوتاش حدودن ۳۱۰۰ شد

آره حتما برو
هزینش خیلی بالاس ولی ارزش داره مطمئنی بچت سالمه
به من گفت ۳تومن سونو
ازمایش هم ۲۱۰۰

من سه هفته پیش دادم سونو انتی 2800 آزمایشش 1100 خیلی مهمه برو حتما پشت گوش ننداز

نه واجب نیست اما دکترا لازمش دارن چون تاریخ زایمان رو با انتی محاسبه میکنن
من خیلی از دوستام کلا نرفتن
خودمم دوست نداشتم برم اما دکترم گفت میخوامشون و برو حتما، اما آزمایش رو گفت نده

اره هزینه‌اش ک زیاده
من هفته پیش رفتم برا ان‌تی‌
یکوهشتصد‌ سونوم‌ شد
یکودویست‌ هم آزمایشات شد
بعدش رفتم پیش متخصصم‌ یک تومن هزینه داروهای شد

بعد سنو انتی فکر کنم نزدیک ۳۰۰بود من دادم ولی ازمایشش یک میلیونو ۱۰۰

بله
این سونوها ضروریه حتما برو

ریسک نکن.در مورد ازمایش و سونوهای بارداری

خواهر انومالی که خیلی بیشتره

اره عزیزم
بنظرم برو

سوال های مرتبط

مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکان و هامین مامان نیکان و هامین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری