۷ پاسخ

عزیزم براکت بگیر تلوبزیون رو بزن ب دیوار بچه دستش میرسه یه دست بزنه ال سی دیش سوخته

درخواست دوستی میدین عزیزم

ماشالله پسر من دیگه ده قدمو میره

بارکلا بهش

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

منم پسرم دست میگیره مبل ۲تا قدم می‌ره

ماشاالله

خدااااااا💋😍🥹

سوال های مرتبط

مامان پِسَرطَلا🩵 مامان پِسَرطَلا🩵 ۲ سالگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۱۴ ماهگی
مامان دایناسوورمادر🦖 مامان دایناسوورمادر🦖 ۱ سالگی