دختر منم هست یه جاهایی میره میشبنه یا بازی میکنه میفته از دهنش .دوباره برمیداره میندازه تو دهنش.منم حساسم اول هی میشستم دیگه الان نمیشه کنترل کرد
😂از وقتی شروع به حرکت میکنن نمیشه کنترل کرد دیگه
چ حساسی😆
عیب نداره بابا زیاد حساس نشو
بذاره بزرگ میشه یادش میره😀حساس نباش
خواهر زادم تازه به دنیا اومده بغلم بود یه دقیقه پستونکشو گذاشتم رو میز قطرشو بدم دخترم برداشت کرد تو دهنش😐
من ک از پستونک گرفتمش راحت شدم بخدا
یه بار اشکالی نداره هر چقد حساس باشی خودت اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.