پستونک دخترم خورده بود زمین برداشت گذاش دهنش🤦😭

۸ پاسخ

دختر منم هست یه جاهایی میره میشبنه یا بازی میکنه میفته از دهنش .دوباره برمیداره میندازه تو دهنش.منم حساسم اول هی میشستم دیگه الان نمیشه کنترل کرد

😂از وقتی شروع به حرکت میکنن نمیشه کنترل کرد دیگه

چ حساسی😆

عیب نداره بابا زیاد حساس نشو

بذاره بزرگ میشه یادش میره😀حساس نباش

خواهر زادم تازه به دنیا اومده بغلم بود یه دقیقه پستونکشو گذاشتم رو میز قطرشو بدم دخترم برداشت کرد تو دهنش😐

من ک از پستونک گرفتمش راحت شدم بخدا

یه بار اشکالی نداره هر چقد حساس باشی خودت اذیت میشی

سوال های مرتبط