قند دو ساعت بعد صبحانه با دستگاه گرفتم ۹۳ خوبع؟

۲ پاسخ

عالی
زیر ۱۲۰ باشه دیگه خوبه

خوبه برا من ۹۲ بود

سوال های مرتبط

مامان حلماسادات🩷 مامان حلماسادات🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری