۵ پاسخ

نه خوبه برا منم همین حدوداست

نه دوساعت بعد هر وعده غذایی باید زیر ۱۳۰ باشه

یه مقدار .. ولی خب دستگاه خونگی دقیق هم نیست
بازم رعایت کردنش که ضرر نداره

ن خوبه

فک نکنم بالا باشه اونا کلا زیاد نشون میدن

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری