مامانا قند ناشتا ۸۵ یک ساعت بعد ۱۲۴ خوبه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

خیلی خوبه

من جوابش دادم ندونستم دیگه

خیلی خوبه.

اره خوبه

خوبه زیر ۹۳

خوبه اصلا نگران نباش، ولی کلا توی بارداری رعایت کن ک یوقت بالا نره

من 92بود. زیادنیس ک. 😐 90تا115 لب مرزه. من لب مرژ باز نرفام

ببین چون نزدیکای مرزه میگن رعایت کن مستعدش نشی پس ازین به بعد قند و شیرینیتو حذف کن

عالییییی

برو دکتر خوب نیست اول صبح هیچی هم نخورد بودی اینقدر 🤕

سوال های مرتبط

مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد