۴ پاسخ

برا من ۷۳ ۷۵ ۹۰

من ناشتا خوب بود بعد دوساعت ۱۲۵ بود انسولین برام زیاد کرد گفت زیاده

آزمایش رو حتما به دکتر نشون بده که ثبت کنه برات. ولی گمونم خوبه

برا من ۷۸/۱۱۶/۷۸ بود

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری