۱۰ پاسخ

برنج خیلی کم میخورم ماکارانی نه. نون هم از نون جو استفاده میکنم

من یک ساعته شد ۱۸۲ تو ازمایش ناشتا ۹۳ برا همین گفت مک کن بعد یک هفته برو پیش متخصص غدد چون تیروئید هم دارم

۹۳ بود

سلام مامانا من قند ناشتا زیر ۹۰ هسته بعد صبحانه و نهار و شام یه هفته است دارم چک میکنم زیر ۱۲۵ هست خوبه

عزیزم دستگاها نسبت ب ازمایشگاه بالاتر میزنه

منم بعد از صبحانم کمتر بود

برا منم بعده صبحانه کمتر بود

سلام قندت خوبه 94-85

چ جالب ک ناشتات بالا تره

چندساعت ناشتا بودی که تست ناشتایی دادی؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری