قند خون ناشتا ۹۴ زیاده؟

۸ پاسخ

نه عزیزم زیر ۹۵ اوکی هست

من ۹۲ بودم دکترم گفت خوبه ولی خودم رعایت میکنم

نه نرماله

نه خوبه

خوبه عزیزم

اره زیاده زیر ۹۲ باید باشه

تا ۱۰۰ نرماله من ۱۰۳ بودم گفت رعایت کن

ن خوبه ولی بعد صبونه مهمه چقد میره بالا من ناشتا 94 بودم بعد صبونه 96

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو تولد
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی