سلام
مامانای عزیز قند ناشتا ۹۲ زیاده؟؟

۱۰ پاسخ

لب مرزه عزیز باید رعایت کنی برنج و نون ماکارونی سیب زمینی کمتر بخور...چیزهای که داخلش قند مصنوعی داره استفاده نکن

رعایت کن . برنج ماکارونی سیب زمینی نوشابه شیرینی قند و هرچیز دیگه ای ک قندو بالا میبره مصرف نکن

نه لب مرزه نگران نباش

باید زیر ۱۰۰‌باشه توی بارداری تا ۹۳

ن اما دقیقا لب مرزه
بایدتازیر۹۲باشه

من سیزده هفته قندم ناشتا 94 بود بهداشت گفت رو مرزه باید رعایت کنی قبلش هشت ساعت هیچی نخورده بودم
البته دکترم ندیده ازمایشم رو

نه عزیزم خوبه

نه لب مرزه دکتر ب من گفت ۹۵ بشه باید انسولین بزنی

لب مرزه

بله زیاده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی