سلام قند ناشتا ۱۱۴ زیاده؟

۱۱ پاسخ

آره عزیزم بالاست قندناشتابایدزیر۹۳باشه دوساعت بعدغذازیر۱۲۰الان منم دارم انسولین میزنم بخاطرقند

اره عزیزم باید زیر ۹۰ باشه

اگه با دستگاه خانگی اندازه گرفتی امکان اشتباه داره

من تو ۲هفته ۴باز آزمایش قند ازم گرفتن

اره زیاده
و اینکه شاید شب قبلش چیز شیرین خوردی زیاد نشون دادع

حتما برو

اره عزیزم

احتمالا قرص باید بخوری

شب قبلش چی خوردی

اره عزیزم بالاست

اره گلم زیاده

سوال های مرتبط

مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری