خانوما سلام صبح بخیر ، قند ناشتا ۱۰۰ زیاده؟

۱۰ پاسخ

عزیزم برای اینکه ببینید قندتون زیاد هست یا نه باید عدد A1C رو هم‌ بگید ولی کلا در بارداری زیر ۹۲ مجاز هست قند ۱۰۰ رو میتونید با رژیم غذایی کنترل کنید

تقریبا بله

بله زیاده

بلع زیاده

زیاده ولی با رژیم درست میشه قند بعد صبحانتون چند بود؟

عزیزم زیاد برو پیش متخصص غدد بهت رژیم میده کنترل میشه

خب نباید میخوردی خرما. ناشتا باید هشت ساعت میبودی الان ازمایشت غلطه چون خودت اهمیت ندادی. به دکترت بگو ناشتا نبودی خرما خوردی

بله زیاده باید قرص بخوری

اره زیاده یعنی دیابت بارداری گرفتی. نرمالش برای زن باردار هفتاد تا نود هست

بله زیاده

سوال های مرتبط

مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی