سلام مامانا قند ناشتا ۹۹ زیاده

۱۴ پاسخ

اره من ۹۳ بودم گفت لب مرز ولی دارو نداد گفت رعایت کن فقط

سلام خانما چه چیزی بخوریم ک قند را سریع بیاره پایین ؟؟

لب مرزی

مال من ۱۰۳

باید انسولین بزنم

مال منم ۹۸ بود

زیاده کنترل کن

من ۹۹ هست 😓

اره باید زیر۹۲باشه

ی کم زیاده ۸۰ بیاری عالیه

ببین خواهر دیابت داری از ۹۳ تا ۱۲۵ اگر باشه
اگه قند خون ۹۲ یا کمتر باشه نرماله

لب مرزی

باید کمتر بشه رعایت کن

ار

سوال های مرتبط

مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی