سلام مامانا من ازمایش قند و ک دادم ناشتا ۷۹ بود زیاده؟؟؟

۷ پاسخ

عالیههههه

خیلی هم خوبه

خدارشکر قندتون عالیه عزیزم 😍

نه طبیعیه

نه عالیه

نه عالیه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد