اتفاقا زیاده
حتما به دکترت نشون بده
زیاده بایدزیر۹۲باشه
من۹۲بودم میگه لب مرزه
یکم زیاده اصلا استرس نگیر
رعایت کن بیارش پایین من اوایل ۱۰۳ بودم
برنج و ماکارونی و نون سفید محدود کنبیشتر پروتئین و سبزیجات بخور
زیاده عزیزم باید زیر ۹۰ ولی حداقل زیر ۱۰۰باشه بالای صد کلا زیاده
خیلی زیاده
میوه کم بخور من بخاطر میوه رفته بود بالا کم خوردم خوب شد اصلا هم شیرینی جات نمیخورم
منم اولین ۱۰۵ بود ناشتا انسولین و متفورمین دادن
😐😐😐😐😐😐😐
چرا زیاده
من بین ۹۷ تا ۱۰۷ بود دارم انسولین میزنم
زیر 100باید باشه اوکیه
من 103 بودم دارم انسولین میزنم
زیاده. باید زیر ۹۲ باشه. با دکتر مشورت کن. قند و برنج و ماکارونی و اینا رو کم کن
من ۹۷ بود بهم گفتن زیاده
زیاده عزیزم باید زیر ۹۵ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.