۶ پاسخ

که هرروز دارم چک میکنم

نه عزیزم دارو نمی‌خورم من قند پایین ولی بخاطر امپول بتامتازون که برای ریه بچه زدم رفت بالا

دیروز ناشتا ۹۵ بود

قندت ۱۰۴ دارو میخوری براش؟

ناشتام بالاتره

برا منم همینه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری