خانما قند ناشتا با دستگاه خونگی اوان شد ۹۳)زیاده؟

۳ پاسخ

واسه منم شده بود ولی آزمایش ۷۰بود.ببین دستگاه برای کسایی ک قند داره خوبه چون چندتا بالاتر هم بزنه فرقی نداره براش .برای شما هم ممکنه ۱۰یا۲۰بالا زده باشه

تا ۹۵اوکیه

زیر ۹۵ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی