دستگاه قند اوان ۲۰ تا ۲۵ تا بیشتر نشون میده

۶ پاسخ

من فری سنس گرفتم ناشتا با آزمایش یکی بود، دوساعته پنج تا خطا میزنه

اوان خوبه من خیلی ساله دارم

البته دیابان کمتر نشون میده 😂

واقعا؟

دیابان هم همینه

نهه دستگاه قند کلا ۱۰ تا خطا میزنه دکترم گفت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری