۵ پاسخ

بستگي داره
من با آزمایش های بیرون مقایسه کردم درست نشون میده

آکوآ چک آلمانی اگه باشه دقیق هست
بقیه دستگاه ها مخصوصا ایرانی ها خطا دارن

من اصلا قبول ندارم بابا ،دستگاه قند همیشه قندمو بالا میزد ،از ترس نمی‌تونستم هیچی بخورم از استرس داشتم می مردم ،رفتم آزمایش دادم اصلا قند نداشتم ناشتا ۸۵دوساعت بعداز صبحانه ۸۷

بستگی به برند دستگاه داره

ببین باید قبل ازمایش یه بار تو خونه قندتو بگیری بعد بری ازمایشگاه مقایسه کنی مال من که ۱۷ تا اختلاف داشت یعنی ۱۷ تا بیشتر از ازمایش نشون میداد فک کن چندین ماه سر این به چوخ رفتم فک میکردم دارم از قند میمبرم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی