من چک کردم، ۴ واحد خطا داشت نسبت ب ازمایشگاه
بله من چون دیابت بارداری دارم مرتب استفاده میکنم
با ازمایشگاه ی روز باید بری ناشتاتو همزمان چک کنی
واسه من ۳ واحد خطا داشت ک طبیعیه
سلام
منم چک میکنم همیشه
من چک میکنم بعددومین آزمایشم رعایت کردم پایین اومده بودتوتست خونگی هم پایین نشون میده فک نکنم زیادخطایی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.