قند ناشتا ۹۳ بود خطرناکه؟

۶ پاسخ

واسه باردار اره ولی غیر باردار نه اوکیه

برای من۹۴هست ازاول بارداری دکترم میگه بالاست ‌رعایت کن وهمشم آزمایش قنددارم🥲

یکم بایدرعایت کنی

نه لب مرزی رعایت کن قندای مصنوعیو

واسه بارداری لب مرز محسوب میشه

رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دایان مامان دایان ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی