منم ديابت باردارى دارم اينا رو رعايت كردم كنترل شده…
قند صنعتى(كيك و كلوچه و نوشابه و شكلات حذف كن)
شيرينى و مربا نخور
چاى رو ساده بخور بدون قند و نبات
الان فصل هندونه و طالبى ميشه بر خلاف تصور قندشون بالاس تو خوردنش رعايت كن
حتى نون و برنج زياد هم تو قند تاثير داره
بتونى پياده روى داشته باشى هم خوبه
قرص قند
تا ۹۲ ناشتا هست
خطرناک نیست احتمالا بگه رژیم غذایی بگیری ولی پیگیری کن
نگران کننده نیست فقط کمی شیرینی جات و کمتر کن صبحانه چیز شیرین نخور یه مدت میوه روزی یک یا دو تا بخور اوکی میشی
قند ناشتا باید زیر ۹۱ باشه درغیر این صورت بهتونرژیم غذایی میدن اینک گفتن مشکلی نیست قند ناشتا بالا ۱۲۰ باشه جدیه من تا الان نشنیدم من قندم ۹۳ بود دکتر گفت رژیم قند و شروع کن شروع کردم شد ۸۲
اگه آمپول ریه زدی اوکیه
اگرم نه بالاعه
آزمایش گلوکز بده
ناشتا باید زیر ۹۶ باشه وگرنه انسولین میدن بهت
خیلی مراقبت کن
نه مشکلی نیست من رفتم دکتر قند گفت هروقت ناشتا بالا ۱۲۰بود جدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.