قند خون ناشتا در ماه هفتم بارداري عدد ١٠١ زياد هست؟

۳۶ پاسخ

بهتره عدد نگیم که این نرماله و‌اون‌یکی نه. چون کیت آزمایشگاه ها با هم فرق داره با رنج‌خود آزمایشگاه مقایسه کنین. دوستان میبینم عدد میگن

ناشتا باید زیر۹۵باشع

بله عزیزم خیلی زیاده حتما تحت نظر پزشک باش تغذیه ت هم جدی باید رعایت کنی

من ۱۰۱ بود گفت باید مراقب باشم

یکم مراعات کنی اوکی میشه

من قندم ۱۰۶ بود امروز بهم انسولین داد

ناشتا باید زیر 92باشه

منم ۱۰۱ بودم فوق تخصص غدد بهم متفورمین داد گفت باید بیای زیر ۹۵

به من گفت ۱۰۰زیاده

برا من ۹۳ هست به من میگه دیابته بارداری حساب میشه ،میگه ۱ دونه بالاست ،من قبلن ۸۳ بودم نمیدونم چرا این بار. ۹۳ شد

بله بالاست یکم توخوردن شیرینی جات اینا مراعات کنی میاد پایین

برای من ۱۰۰ بود آزمایش دو مرحله ای نوشت

بله باید زیر ۹۲ باشه

بله زیاده

اره عزیزم خیلی بالا نیست ولی نیاز به مراقبت داره

آره عزیزم زیاده

ناشتا بالاترین حدش 99 بود برای من 92 گفت رعایت کن یکماه دیگه ازمایش بده

من ۱۰۵ بودم

آره خیلیه

آره😕

من ۹۸ بود اخطار بهم داد قرار شد دو هفته فعلا رعایت کنم و آزمایش بدم دوباره اگه نرمال بشه که هیچی اگه نه دارو بهم می ده

نهایتا باید ۹۲ باشه عزیزم

ازه زیز۹۲

من ۹۴بودگفت پره دیابتی وبایدرعایت کنی

بله بالاست

اره زیاده عزیزم

قند تو روند زایمانمون تاثیرداره مثلا کسایی ک دارن سزارین میشن یاچی؟؟

بهت قرص قند میده

بله زیاده

زیاده
من ۹۹بودم گفت قند داری

اره ۱۰۱ زیاده

اره باید زیر ۹۰ باشه

برا افراد عادی میگن لب مرز هست
برا افراد باردار باید رعایت کنید

زیر ۹۰ باید باشه

ناشتا 101 زیاده فک کنم

من صبحگاهیمو میگیرم بین ۹۵-۱۰۰ بعد دوساعتم همش زیر۸۰ابن قندم منو مسخره کرده😕

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی