قند ساعت ده ناشتا ۸۸ دو ساعت بعد ۱۰۴ خوبه؟

۳ پاسخ

عالیهههه

عالیه

من ناشتا ۷۲ بودم بعدش ۹۸ دکترم گفت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری