قد ناشتا ۹۲ و بعد صبحانه ۱۰۴ خوبه؟

۷ پاسخ

عالیه

آره قند ناشتات خیلی کم لب مرزه ولی خوبه

اره خوبه ناشتا یکم لب مرزه

به دکترت نشون بده نظر اون مهمه

دکتر من گفت زیر۹۰ مثلا ۸۵باشه بهتره

رنج ازمایشگاه رو ببین اگه تو اون محدوده بود خوبه

ناشتا ۹۰باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی