قند ناشتا ۹۱ و قند ۲ساعت بعد صبحانه ۱۱۸ خوبه ؟

۴ پاسخ

من ناشتام۹۳بود بعد خوردن۷۵گرم پودر یکساعت بعد۱۶۸ و دو ساعت۱۴۰ شد به دکترم پیامک زدن زودتر بیام دکتر اگه نیاز دارویی هست گفت فعلا رژیم داشته باشه
الان ۳روز رژیم کرفتم نون صبحانه یا هر وعده نونی در خد یک کف دست و برنج هرجا بخورم۴قاشق قندجات حذف کردم فقط ۲تا خرما تو‌روز میخورم
میوه هم توت فرنگی‌ و‌کیوی و سیب و‌خیار میخورم قندم کنترل کردم خودم

منم همین ازمایشو دادم
ناشتام ۱۱۳ بودم دوساعت بعد صبحونه ۸۶
دکتر گفت رعایت کنم مصرف قندمو حذف کنم تا دوهفته دیگه دوباره آزمایش بدم
حذف که نکردم اما کم کردم 🥲 خداکنه بیاد پایین

شما آزمایش قندتو شربت نخوردی؟ قبل و بعد صبحانه دادی فقط؟

عالی

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی