قند ناشتا ۹۱ بالاس؟😐😕

۱۳ پاسخ

نه ازمن ۹۲بود دکتر گف خوبه

مال من ناشتا ۷۰ بود پایین و نرمال

ن خوبه

خوبه ولی باید یکم رعایت کنی تقریبا لب مرز

نه خوبه

نه خوبه

نه خوبه

نه خوبه

من ۹۳ بود دکتر گفت اشکالی ندارع

نه
تا ۹۲اوکیه

فک نکنم

نه فک نکنم

من یک ماه پیش دادم ۹۰بود

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Abolfazl مامان Abolfazl ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ ماهگی