قند ناشتا 90 باشه بالاس

۵ پاسخ

کدو سبز خوبع

منهم قندم بالا بود یک هفته کدوسبز استفاده کردم بعدازمایش دادم قند نااشتا 76بود

نه خوبه من دیابت بارداری دارم زیر۱۰۰دکترم گفت خوبه البته انسولین میزنم من

من ۸۵بودم گفت خیلی خوبه

لب مرز تو بارداری باید زیر ۹۵باشه

سوال های مرتبط

مامان Abolfazl مامان Abolfazl ۸ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان ۴ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری